Voltamos a clase e fixemos un debuxo en DIN A3 pintando co noso dedo. Destas volta fixemos "trampa" e usamos témpera. Os debuxos sairon moi ben.
Despois desta actividade, os nen@s agrupáronse en EQUIPOS DE TRABALLO (despois de dous anos isto é un proceso rápido) e realizamos unha listaxe de materiais naturais para facer o mural prehistórico. Desta volta utilizamos a estructura cooperativa FOLIO XIRATORIO que os peques coñecen moi ben. Unha vez elaboradas as listas de materiais, nunha rápida asemblea, puxemos en común a listaxe de produtos cos que eu despois faría unha nota para as familias.
Ao día seguinte, a clase parecía un mercadillo cheo de produtos de diferente orixe para pintar: especias (pementón, cúrcuma, colarante alimenticio...) fariñas, café, ovos, perixel, "pedras que pintan"... e produtos que servirán de envase: medias laranxas e medios limóns e cunchas da praia.
O primeiro día o que fixemos foi preparar os pigmentos. Para iso, trituramos para facer polvo: café, arroz, lentellas, pedras. Algúns produtos moíanse ben e outros peor. Ao día seguinte, chegou o gran momento, e preparamos as mesturas. As cores foron decorando a nosa clase: laranxas, vermellos, brancos, marróns... utilizando os envases naturais.
Seguindo a idea dun par de nenos, pintamos a cara: os primitivos ian sucios e tiñan moito pelo no corpo (bigotes e barbas). Desta guisa, comezamos o noso mural non se antes ver como o profe facía unhas mesturas utilizando ovo como amalgama.
Cada peque elixiu antes o debuxo que quería facer. Todos tiñamos claro que eramos homes e mulleres da prehistoria e que polo tanto dibuxaríamos o día a día destas persoas (motivos de caza, recoleción, animais...)
No hay comentarios:
Publicar un comentario